    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pierwsze kroki z DG - "kilka" pytan
    Date: Tue, 28 Nov 2006 10:47:49 +0100

    Dnia 28-11-2006 o 08:36:58 Doktorynka <b...@a...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Odmowic wykonywania tych uslug/operacji na koncie osobistym.

    Gdyby mi taki nume rywwineli to bym zamknal takie konto, na szczescie jest
    konkurencja jakas

    > Jesli masz tytul do ubezp., a nie placisz, to NFZ traktuje to jako
    > przerwe,
    > w zaleznosci od tdego, cyz to 3 miesiace, czy wiecej (sa jakies
    > przedzialy
    > okreslone). I PRZYKLADOWO zamiast 300, placisz 500. Tak podaje NFz
    > dolnoslaski.

    Tytulem do ubezpieczenia nie jest zgloszenie zamiaru prowadzena DG(w UM)
    tylko faktyczne rozpoczecie(wg daty podanej w US/ZUS). Sterowiec(aka L
    Dorn)
    X lat waletował z wpisem do EDG w szufladzie i nikt składek od niego nie
    chce zaległych.

    > Niezawodny t-u :) Przedloz mi wobec tego, co to za heca z u. o dzielo.
    > Czytalam ustawe o VAT i zrozumialam, ze po prostu inaczej oblicza sie
    > limit
    > (jakas tam krotnosc wartosci zlecenia).

    Archiwum padło :) ?

    > e, tam, z wyjatkiem np. uslug doradczych, ktore z definicji go nie maja

    To nie usługi go nie mają tylko podatnik który te usługi wykonuje :)

    pozdrawiam