  • Data: 2006-10-02 15:27:33
    Temat: Re: "Pensje finansowane z unijnych pieniędzy"
    Od: "Paulus" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci: Pine.WNT.4.64.0610021034040.2868@athlon64,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal:

    > Moment, moment.
    > UPDOP ? *prawnych*?
    > To gdzie owe "pensje"?

    Wspomnialem o updop tylko dlatego, ze wydaje mi sie, ze Mf jako warunek
    zwolnienia podaje bezposrednie pochodzenie srodkow z UE.

> [...]
    > zaliczone
    > do osób prawnych) dokonuje "rozdziału środków".
    > Ze względu na postawienie sprawy wynagrodzenia *z pracy* w ogóle do
    > PDoOP nie zaglądałem :) - w ustawie dla osób fizycznych takiego
    > wyjątku (dla "pośrednich") nie widzę.

    > Z tego co piszesz wynikałaby logika jak wyżej.
    > Tylko wtedy rzeczywiście jest problem po czym poznać czym różni się
    > dysponowanie środkami przez agencję rządową od dysponowania przez
    > spzoo.
    > Hm...
    > Ale wykazałbyś absurd: pracownik spzoo mógłby dostać "zwolnione

    Oki.

    > Racja.
    > To tym razem ja źle ująłem: miało być "również za darmo".
    > Znaczy nieważne czy dostaje pieniądze "za coś" czy "za nic", to
    > z zasady są one przychodem podlegającym opodatkowaniu.
    > Ewentualne zwolnienia trzeba wykazać :)

    No, jakby jeszcze podatek dochodowy od osob prawnych wproawdzili, to bysmy
    sie mogli szybko z funduszami pozegnac - UE generalnie "nie lubi" fundowac
    podatkow.

    > :)

    Dzieki za wymiane pogladow :)

    --