  • Data: 2004-03-16 20:08:21
    Temat: Re: Pełnomocnictwo
    Od: "Mithras" <m...@n...blast.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "C W" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c37bk0$ion$1@news.onet.pl...
    > Witam serdecznie i proszę o radę. Prowadzę DG, w w wpisie do ewidencji nie
    > mam ustalonego pełnomocnika. Czy Jeśli chciałbym by podczas mojej
    > nieobecności faktuę Vat przyjęła (zakup towaru)bądź wystawiła moja żona
    > muszę zmienić we wpisie czy wystarczy udzielić pełnomocnictwa w jakiś inny
    > sposób? Czy udzielenie pełnomocnictwa ma jakieś skutki /żona pracuje
    > zawodowo/? Pozdrawiam.CW

    Ja tez mialem taki problem. Zona pomaga mi w DG. I czasem jedzie w mojej
    sprawie w delegacje zagraniczne. Wiec aby ta delegecja stala sie kosztem
    uzyskania przychodu musialem wystawic jej pelnomocnictwo u notariusza.
    Oczywscie to rowniez upowaznia ja do odbierania/wystawiana faktur w moim
    imieniu.
    To nie skutkuje dla niej w niczym.
    A wlasnie a moze ktos z szacownych grupowiczow potrafi mi wymyslec sytuacje
    zeby moja zonka mogla dostac jakies pieniazki z mojej DG (koszt) za wykonana
    prace dla mnie??
    pzdrv
    Mithras