  • Data: 2004-10-14 22:05:43
    Temat: Re: PayPal a sprawa polska...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Oct 2004, Maddy wrote:
    [...]
    > + W dającej sie przewidziec przyszłości nie zamierzają objąc obsługa Polski

    Może *jak planowali* przyszłość to brali pod uwagę "stan prawny".
    No a BYŁ (do października 2003) na poziomie republiki bananowej
    (owszem, naraziłem się na paru grupach pisząc w 2002/2003 że
    "u nas nie wolno kupować na kartę" :>).

    > + A obsługuja np. Wietnam. Czechy, Słowację i Węgry chyba tez. Polski nie lubią
    > + bo nie.

    Ciekawe od kiedy taki np. Wietnam ma egzekucję niepotwierdzonej
    transakcji w gestii banku....
    Bo u nas to już od X.2003 jest ;> !

    A wcześniej to klient musiał użerać się ze sprzedawcą.
    Przetłumaczę zaraz na polski: a sprzedawca z "nieznanym klientem",
    a nie z bankiem :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)