eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiParę pytań początkującego przedsiębiorcy w sprawie odliczeń od podatku › Re: Parę pytań początkującego przedsiębiorcy w sprawie odliczeń od podatku
  • Data: 2005-11-17 22:00:09
    Temat: Re: Parę pytań początkującego przedsiębiorcy w sprawie odliczeń od podatku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Nov 2005, Graszka wrote:

    > Użytkownik "Adam Faszcza" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie znalazłam takiego przypadku w zapisach dot. wyłączenia spod zaliczania
    > do kosztów uzyskania przychodów (art.23 updof ), więc niby można - ale nie
    > analizowałam nigdy bliżej takiego przypadku, bo nie miałam takiej sytuacji.
    > Może ktoś inny...

    Ja się powołam na przykład podany kiedyś przez Maddy: a jak ktoś
    rozlicza kilometrówkę to może kupić i uznać w jej ramach za KUP
    nowy wężyk paliwowy ?
    No a samochód jest przypadkiem szczególnym - ogranicza się
    to co wolno "normalnie"....

    > No i nie zawadziłoby na początek zajrzeć na konsultację wprowadzającą do
    > jakiegoś doradcy podatkowego, który pokaże ci jak mają wyglądać wpisy w
    > księgach, bo nie we wszystkich poradnikach znajdziesz przykłady księgowania.

    ...ew. zrobić to za jakiś czas, być może drugi raz.
    I wysłuchać co to wszystko jest źle - i *dlaczego* :)
    Sam nieraz wspominałem czym się zaczęła taka akcja u mnie... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)