    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Paragon niefiskalny
    Date: Sat, 19 Nov 2005 16:24:29 +0100

    Użytkownik Marcin_P. napisał:
> [...]

    a mowi,ze nie mozna prowadzic sorzedazy za pomoca kasy nieufiskalnionej?
    za to mowi, ze mozna prowadzic sprzedaz bez kasy
    fakt, ze wrecza paragon, to jego dobra wola
    moglby tego nie robic, skoro nie zdazylby nayc pozostalych kas;>

    no to juz chyba wiadomo jak? do 20 tys. przy rozpoczynaniu dzialalnosci
    w 1 roku, do 40 jesli to juz nastepny rok;>

    idea polegala na tym, zeby zglosoc te 10 kas w odpowiednim terminie, a
    jak ktos wczesniej wyjatkowo dokladnie wyjasnil , akurat 3 kasy w tym
    wypadku sa ufiskalniane tak, jak terminy nakazuja

    > Dokładnie to samo myślę na ten temat.
    > Może właściciel tego sklepu zrozumiałam ten przepis tak jak Darek i łamie
    > prawo nie wiedząc nawet o tym.

    moze wlasciciel tego sklepu nie musial niczego zrozumiec, a jedynie
    posluchac tych, ktorzy sie na tym znaja?

    > Szkoda że dzisiaj US są nieczynne bo bym już tam sobie zadzwonił i
    > dowiedział się jak to jest że sprzedażą na niezafiskalizowanej kasie.

    to jeszcze spytaj sie, jak jest ze sprzedaza bez kasy, szczegolnie jak
    nie ma obowiazku jej posiadania?
    tez jestem ciekawa;>