  • Data: 2003-01-23 20:15:47
    Temat: Re: Pan minister informuje (DG a DWO)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Jan 2003, Latet wrote:

    >+ Czyli co? Po problemie??? Tak po prostu ???
    >+ Nie wierze...... to by bylo zbyt piekne.

    Niewykluczone że jest to początek "prośby MF o naruszenie
    porządku prawnego RP przez niestosowanie w US obowiązujących
    ustaw", tak jak miało to miejsce przy "kratkach" :)
    [...]
    >+ Nie wiem na ile takie orzeczenie rzecznika prasowego ministetstwa
    >+ w ogole jest "prawomocne" :-)

    Jakby ci to powiedzieć.... Już kilka razy widziałem różne
    "zwracania się premiera/ministra do US/sądów/kolegiów [kiedy
    jeszcze były]" żeby się zdziwić.
    Co nie przeszkadza, że *można* się zdziwić.
    Ciekawe czy dałoby się wygrac sprawę cywilną o odszkodowanie
    od rzecznika "za wprowadzenie w błąd", jakby co ? ;)
    [...]
    >+ Mam racje?

    Masz, IMHO.

    >+ Pozdrawiam,