  • Data: 2006-06-15 16:51:50
    Temat: Re: PZU i OC
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Cfirek wrote:
    > Czy jest mozliwosc uzyskania z PZU zaswiadczenia o posiadaniu OC
    > dla danego auta w danym okresie?
    >
    > Kupilem auto od goscia w kwietniu. Zalezalo mu na tym, zeby faktura
    > byla z data 31.grudnia poprzedniego roku. NIe robilem problemu.
    > Niestety przy rejestracji Pani w Wydziale Komunikacji chciala nie tylko
    > aktualna polise OC (wykupiona na miesiac przez poprzednika) ale
    > równiez inne .... które mialy swiadczyc o ciaglosci OC od
    > momentu zakupu czyli od 31.grudnia do dnia 7 kwietnia... Niestety
    > mialem polise tylko od 15.marca do 15 kwietnia... Dlatego
> [...]

    Trochę się z tą datą zakupu dałeś wrobić.
    Bo samochód należało przerejstrować na siebie, czego nie zrobiłeś.
    W sumie babka w PZU ma rację, bo skoro formalnie wg dokumentów jesteś
    właścicelem od grudnia, to od tego czasu powinieneś mieć opłacone
    ubezpieczenie OC.
    Spróbuj iść z tą umową do PZU i dowiedz się, czy samochód miał
    ubezpieczenie. Powinni ci dać bez problemu. A że nazwiska sie nie
    zgadzają to im po prostu prosto z mostu powiedz, że samochód kupiłeś,
    ale nie przerejestrowałeś.
    Powinni ci powiedzieć bez problemu.
    Ale założe się, że nie miał. Nie pozostanie ci nic innego jak zapłacić
    teraz za własną naiwność.
    Z prawnikiem pod haslem "niekorzystne rozporządzenie mieniem" może uda
    ci się coś od gościa wyciągnąć z powrotem.