eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPOMOCY NIP ! - problem z otrzymaniem numeru - student prosi o informacje! › Re: POMOCY NIP ! - problem z otrzymaniem numeru - student prosi o informacje!
  • Data: 2007-04-04 08:45:03
    Temat: Re: POMOCY NIP ! - problem z otrzymaniem numeru - student prosi o informacje!
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 3 kwi o godzinie 15:19, na pl.soc.prawo.podatki, witek napisał(a):

    > A przeczytaj wątek od początku.

    Przecież odpisywałem na Twój fragment (tutaj go cytuję dalej byś raczył był
    zauważyć *na co odpisywałem*

    > Bo wątek zaczynał się tak:

    Nie odpisywalem na *pierwszy post* tylko na twoje wypociny.

    > składam prze pani NIP-3 ponieważ dostałem umową zlecenie...

    :))
    teraz czytaj i ....

    > I co pani ma zrobić? Ma dwa wyjścia
    ^^^^^^^^^^^^^^
    Urzędniczka ma dwa wyjścia , a poniżej napisałeś .... ;))

    > a) wytłumaczyć ci, że składanie tego nie ma sensu i odesłać cię do domu,
    > żebyś podrzucił ten druczek zleceniodawcy coby wpisał swój adres nazwe firmy
    > przywalił pieczątkę. NIP dostaniesz za dwa tygodnie

    Gwoli ścisłości: *do 30 dni* US ma czas na wydanie decyzji o nadaniu nr NIP

    > b) przyjąć druk , co jest jej obowiązkeim,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Facio - zdecyduj się - albo ma dwa wyjścia, albo ma *obowiązek* jak
    zauważyłeś przyjęcia składanego papieru.
    Skoro ma obowiązek - to musi przyjąć i uruchomić machinę.

    > Dla przypomnienia, złożenie kolejnego druku nip-3 poprzez zleceniodawcę jeśli
    > pierwszy sie żlożyło już jest karane i to dosyć ostro.

    Ekhmm - o co ci chodzi?
    Jakie *kolejne* składanie NIP-3 przez zleceniodawce?

    Zapętliłeś się stary (If -> ELSE) buaahhahaha

    --
    Herbi
    04-04-2007 10:45:00