    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: POMOCY!!!
    Date: Mon, 13 May 2002 08:41:05 +0200

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6aa4.0000021e.3cde2f1d@newsgate.onet.pl...

    > Użytkownik "kazimierz" <j...@i...pl> napisał

    > Na pewno?
    >
    > Nie podam ostatecznej odpowiedzi na pytanie, ale to co sie moze samo nam
    > nasuwac - zdanie Kazimierza - poddam w watpliwosc. Patrz par. 5 ust.2
    rozp.
    > ministra fin. w sprawie uprawnien do uslugowego prowadzenia ksiag
    > rachunkowych (Dz. U. 148 poz. 1652).
    >
    > Czytamy:
    >
    > 2. Wymóg praktyki w księgowości [potrzebnej do podejscia do egzaminu i
    > dopiero na tej podstawie uzyskania uprawnien, przypis wlasny], o której
    mowa
> [...]
    Leszku ja zgadzam się z Kazimierzem usługowo( umowa zlecenie lub
    działalność) mozna prowadzić księgowość jeśli ma się uprawnienia do
    usługowego prowadzenia lub tytuł doradcy podatkowego.To co cytujesz to tyczy
    się tylko warunków do ubiegania się o przystąpienie do egzaminu ale nie
    oznacza że można prowadzić księgowość bez uprawnień .
    Jolka