    From: "Roman Miler" <r...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Date: Sat, 30 Nov 2002 16:37:53 +0100

    > blokowania nie ale sam piszesz ze w efekcie moze tak byc
    > widze jest Pan za dyktatura calkowita bez prawa glosu
    > przykro mi ze duza czesc Polskiego spoleczenstwa nie poradzila sobie
    jescze
    > z brakiem komunizmu

    O jakiej dyktaturze Pan mówi, jeżeli na jedno moje konto dziennie przychodzi
    około 30 niechcianych maili a i zdaża się, że z załącznikami w postaci
    wirusów, a i tak sprytnie adresowane, że żadne reguły zablokowania nie są
    skuteczne to niech się Pan nie dziwi, że jestem za piętnowaniem spamerów i
    mam nadzieję, że nasze prawo kiedyś też dostrzeże ten problem. Ach jeszcze
    jedno, większość tego spamu ma niby możliwość "zrezygnowania ich
    otrzymywania" tylko, że to nigdy niedziała
    pozdrawiam
    Roman