  • Data: 2002-02-11 13:41:15
    Temat: Re: PODPISY NA RACHUNKACH
    Od: "Romek." <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    | razem napatoczy się ktoś z informacjami.
    >
    > napataczam się - proponuję lekturę §29 rozporządzenia MF z 4.05.2001
    sprawie
    > wykonania niektórych przepisów ustawy - Ordynacja podatkowa DU 40, poz.
    463

    > nadmienię przy tym, że jeśli tak się Pan zwracał do grupy to się nie
    dziwię,
    > ale...

    Myślę, że wie Pan dobrze że nie takiej odpowiedzi oczekuję. Gdybym miał
    ustawę to bym sobie sprawdził ale nie każdy jest księgowym i nie musi mieć
    ustawy pod ręką.
    A jeżeli chodzi o sposób zwracania się to nie miałem zamiaru nikogo urazić.
    Jeżeli tak się stało to bardzo przepraszam. Tak sobie myślę, że nie musimy
    wszyscy być tak bardzo służbowi i stać nas chyba na odrobinę "luzu".

    Już nie wyluzowany
    Romek