  • Data: 2003-12-18 22:58:10
    Temat: Re: PODPISANIE DEKLARACJI
    Od: c...@r...com (ChrisS) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    From: "Maddy" <m...@e...com.pl>

    Może podpisać _każdy_ komu podatnik udzielił pełnomocnictwa. Jednak aby
    pełnomocnictwo było skuteczne wobec US powinno zostać zgłoszone (ustnie do
    protokołu, złożone w oryginale lub odpisie - szczegóły gdzieś w okolicach
    art. 130 ordynacji). I tu przewaga doradcy podatkowego, adwokata lub radcy
    prawnego (przepraszam, jeśli kogoś pominąłem) - te osoby mogą same
    uwierzytelniać odpisy udzielonych im pełnomocnictw. Inne osoby muszą
    postarać się o urzędowe uwierzytelnienie odpisu (najprościej - przez
    notariusza).

    > U nas 15 zł
    U nasz też :-)).
    Chociaż w sumie wychodzi conajmniej 30 zł - opłata skarbowa od
    pełnomocnictwa 15 zł + 15 zł od każdego odpisu (+ ew. taksa notarialna).

    Pozdrawiam
    ChrisS