    From: "_hehehe" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PLATNIK- haslo administratora- BARDZO PILNE
    Date: Fri, 16 Jul 2004 10:28:57 +0200

    news:cd7sqe$c98$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A ja nie ma numeru ICQ, i co?
    :)
    ze albo duzo pozniej zaczelas bawic sie internetem
    albo calkowicie inaczej "bawilas sie " internetem
    :))))

    > I niczego sie przez ten czas nie nauczyłes. Piękne świadectwo sobie
    > wystawiasz.
    :)))))))
    nie ma to jak posmiac sie z samego rana
    ps. dlatego nazwalem sie tym _hehehem
    ze czesto parskam ( rubasznym)smiechem
    :)
    > Jak już kaszanisz posty to bys chciaz udawał że jesteś nowy a nie
    > ogłaszał wszem i wobec że odporny na wiedzę.
    :)
    nigdy niczego nie udaje
    :)
    a choc to moze nie temat na te grupe
    to jestem zdania
    ze wiedza nie daje szczescia
    ze przeszkadza ona w cieszeniu sie zyciem
    :)))))))))))))
    a w kwestii ktora masz zapewne na mysli
    wiesz zapewne o tym
    ze na grupach newsowych
    nie powinno sie pisac z uzyciem znakow narodowych
    :)
    to bardziej ewentualnie moze z kaszanic tekst
    niz nieuzywanie wielkich liter na poczatku zdania
    znakow przestankowych itp
    :)
    nie ma sensu mnie PLONKOWAC
    dobrzy ludzie juz mi pomogli i spadam z grupy
    do nastepnego problemu
    :)))))
    ale jak zatesknisz za mna
    albo bedziesz chciala komus nawrzucac