  • Data: 2006-02-12 21:46:09
    Temat: Re: PITu PITu
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ryan3" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:43ef9b50$1@news.home.net.pl...

    > wiem o tym :)
    > Ale myslalem ze sa podobne ( wydaje mi sie ze powinny byc)
    > W takim razie moze wiesz jak to bedzie w przypadku PIT 36 ?
    > czy wykazuje tam dochod z UoD, czy musze skadac PIT37 ??

    PIT 36L NIE MOŻE byc PODOBNY do PIT-36, gdyz pod podatek liniowy podpadaja
    tylko dochody z DG (przy spelnieniu okreslonych warunkow) i dochody te nie
    sumuja sie z innymi dochodami (nie wplywaja progresywnie na wysokosc
    podatku)
    Chcac rozliczyc UoD na PIT36L chcesz, aby dochody z UoD podlegaly podatkowi
    liniowmu - a w przypadku osobistych UoD nie jest to mozliwe, jezeli w ciagu
    roku podatkowego miales i osobiste UoD i prowadziles DG wg progresywnego
    podatku PIT, to oczywiscie skladasz tylko odpowiednio wypelniony 1 formularz
    PIT36.

    Pozdrawiam
    SDD