  • Data: 2003-03-17 23:39:46
    Temat: Re: PIT37- kara za korekte?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Mar 2003, Wioletta Pikorska wrote:

    >+ Użytkownik "Mateusz M." <m...@k...poznan.pl> napisał [...]
    >+ > > wylecialo mi z glowy jedno zlecenie, ktore robilem na poczatku zeszlego
    [...]
    >+ > Jak mniemam chodzi o zeznanie za 2002 rok...
    >+ > Jest jeszcze przed terminem (do konca kwietnia), wiec skladasz i nie
    >+ > zalaczasz nic,
    >+ > jesli przed terminem korygujesz to takie cos nie jest korekta,
    [...]
    >+ MM czy to coś nowego drugi raz składasz deklarcje i to nie jest korektą
    >+ tylko dlatego że robisz to w terminie.

    IMHO MM wrzucił do jednego worka kilka rzeczy: czy należy składać
    czynny żal (IMHO nie, nie było naciagnięcia Skarbu), wyjaśnienie
    (IMHO jak dalej - czyli tak) i czy to jest korekta.

    >+ Chyba coś przegapiłam ale dla mnie to
    >+ już jest korekta a może musze iść spać?

    Jedno i drugie, IMO. (znaczy: jest koretką i należy iść spać !!)
    Dedukuję po tym, że nachodzi mnie chęć na marudzenie... ;>

    pzdr, Gotfryd :)