    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT do rachunku do 200 zl
    Date: Thu, 07 Mar 2013 06:09:24 -0600

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Pokazuję potwierdzone rachunki na kwotę zgodną z PITem i w ten sposób
    > wykazuję błąd wystacy PITa.

    Nie widzisz, ze moglesz miec 4 umowy po 200 zl kazda i jedna umowe za 800?

    Pokazujesz 4 umowy po 200 zl kazda. Pani z US kiwa głową i mowi, ze
    fajnie ze miales 4 umowy po 200 zl kazda, ale mowi ze nie o to pyta.
    Ona prosi o tą umowę na 800 zl.
    I co?
    Szczgolnie, ze US po swojej stronie ma wszystko co im potrzeba.
    I rozliczenie podatku zryczałotwanego i pit-11. I nie ma podstaw
    twierdzic, ze tych 800 zl nie zarobiłeś.

    > Oczywiście, że nie.

    To dlaczego nie żądasz korekty błednie wystawionego pit-11?
    Wszak on jest błedny.

    A co by było jakbys w przykładzie ja wyzej zarobil 4 x 200 i 1 x 800, a
    pani wystawiłaby ci pit na 1600 zl.
    Raczej bys sie burzył. To dlaczego nie burzysz sie jak pani wystawiła
    pit na 800 zł, a powinno byc na zero (lub w ogole nie powinno byc).