    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT do rachunku do 200 zl
    Date: Thu, 07 Mar 2013 06:03:37 -0600

    Liwiusz wrote:

    > Nie ma przeszkód, aby dla wykazania, że kłamię, US pofatygował się do
    > płatnika składek i poprosił o dowody pracy i przekazania wynagrodzenia.

    Nie posługuje się argumentami, nad ktorymi nie masz kontrli.
    Pewnie, ze US może, ale musi mu sie chciec.
    A oni maja w rece wszystko co im potrzeba, ze ci dowalić za
    nierozliczony dochod.
    pewnie na ktoryms etapie odwołań wygrasz, pytanie tylko jakim kosztem i
    za ile lat.

    > Nie widzę.

    > Nie sądzę.

    No to w takim razie ciezko dyskutowac jak nie widzisz problemu.

    > To ktoś nie ma dowodu, że u niego pracowałem i cokolwiek od niego dostałem.

    Ale ty przed US nie mozesz sie tym posluzyc.

    A wracjac do koperty?