  • Data: 2006-04-28 08:39:52
    Temat: Re: PIT a dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:e2sjuq$2u9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Hmm...bierzemy do raczki ustawę o PDOF, i oczom zdumionego turysty
    > ukazuje się:

    [cut]

    Dzięki za kolejną odpowiedź w interesującym mnie temacie.

    Dzięki również wszystkim innym za linki i informacje w poprzednich postach i
    wątkach :)

    Po przeczytaniu wszystkich informacji tutaj i gdzie indziej, dyskusjach
    rodzinnych i analizie tego, co powiedziała kobieta z działu podatkowego w
    moim US (czyli nie wszystkowiedząca pani na informacji, ale ktoś kto te pity
    potem sprawdza itp i która powiedziała, że się nie odlicza) stwierdziłam, że
    nie będę ryzykować i trudno, nie odliczam.
    Owszem, mogłabym zaryzykować i potem ewentualnie złożyć korektę zeznania, na
    co mam chyba miesiąc, ale i tak nie będę mieć czasu w tym miesiącu, aby
    siąść do tego na spokojnie i to zrobic.
    Ja wiem, że to pewnie Wy macie rację i pewnie się to odlicza, ale wg
    krakowskich US (liczba mnoga, bo mam informacje z dwóch), składki na d.u.z.
    się nie odlicza i tyle.
    Nie mam za bardzo ochoty się potem kłócic z US, ciągać się po sądach itp.
    Może gdybym miała opłacone składki za cały rok, to bym walczyła, ale tu jest
    kwestia słownie 3 miesięcy.
    W przyszłym roku bedzie gorzej ;) I wtedy zabiorę się za to odpowiednio
    wcześniej :)

    A może kiedys się zdenerwuję, założę DG, zatrudnię księgową i jej to
    wszystko będę zostawiac na głowie - to jest wyjście ;)

    Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i wielkie dzięki za każdą pomoc :)

    Yaga

    --
    "Tanz - mein Leben - tanz
    Tanz mit mir