  • Data: 2007-03-30 13:55:37
    Temat: Re: PIT/ZG
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eu3o82$31ad$1@news2.ipartners.pl...

    > dlaczego?
    jesli chodzi o koszty, to Art.23 ust.1 pkt 31
    natomiast jeśli chodzi o diety, to nie można zwolnić z podatku czegoś co już
    jest zwolnione. Takie jest moje zdanie. Widziałem natomiast na stronach
    urzędów skarbowych i izb skarbowych przykłady z których wynika że zarówno
    koszty jak i diety są odliczane. Mnie to jednak nie przekonuje

    http://www.info.us-zlotow.org/content/view/22/1/

    http://www.is.biaman.pl/downloads/dochody_zagraniczn
    e_2006.pdf

    Atomek