    From: B...@a...in.reply-to.invalid (Bart Ogryczak)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [PIT] Czy opłata za repetę jest odliczana jak czesne?
    Date: Wed, 3 Apr 2002 22:52:06 +0000 (UTC)

    On śro, 03 kwi 2002 at 21:12 GMT, citizen Sławomir Białek testified:
    > Na wszelki wypadek przypominam, że ja nie powiedziałem, że można :)

    Aczkowliek, ZTCP, wątpliwości należy rozstrzygać na korzyść podatnika,
    o ile nie doprecyzowali. A nigdzie nie znalazłem ani pół słowa, że to
    jest ograniczone tylko do czesnego.

    bart
    --
    "Friendship is neither inherited nor transitive." [Annotated C++ Ref. Manual]
    bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/