  • Data: 2002-02-19 11:05:44
    Temat: Re: PIT-7
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Feb 2002, waldemar wrote:

    >+ Rozpoczlem od 18.02.br DG jako VATowiec. Czy jesli do 25 bm. nie bede mial
    >+ zadnej sprzedazy to mimo to mam dostarczyc PIT-7 chocby nawet byly same
    >+ zera?

    Hamuj waść.
    VAT-7 (a nie PIT) składasz do 25 dnia miesiąca NASTĘPNEGO !
    Niby jak chciałbyś złożyć 25 lutego zeznanie za CAŁY luty ??
    -:)

    PIT-5 nie musisz składać (mając same straty), VAT-7 tak.
    I nie musi mieć samych zer, bo zakupy zaliczasz na dzień
    otrzymania faktury.
    Ale to w marcu.
    Najwcześniej da ci się we znaki ZUS (do 10.) :]

    >+ pozdrawiam
    >+ waldemar

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (CC: do autora, bo a nuż złoży 25.II zeznanie za luty)