  • Data: 2003-02-20 12:01:24
    Temat: Re: PIT-4 w Excelu
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie to jest napisane, że płatny ?

    tu: http://www.ips-infor.com.pl/opisy/pit4.htm#PIT-4(14)
    (MF)

    PIT-4(14)(MF) Deklaracja na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od
    łącznej kwoty wypłat dokonanych
    plik: PIT4_14.F_I wielkość: 81 116B czas utworzenia: 06-02-2003 21:01:48
    grupa: "01. US - Urząd skarbowy"
    podgrupa: "Podatek dochodowy - PIT\Deklaracje"
    Formularz posiada "plansze".
    Wymaga zakupu licencji na użytkowanie z programami Formularze IPS i Biuro
    Rachunkowe IPS

    > Przed chwilą pobrałem, wypełniłem...

    A wydrukowałeś ? I wszystkie pola są dobre ?, bo w wersji
    niezarejestrowanej niektóre pola zawierają napis przypominający
    o rejestracji ...

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl
    NOWA PŁYTA - "Rainbow Of The Universe"