eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPIT 37 a PIT 8C i niedopłata na prawie 1500zł - pomocy › Re: PIT 37 a PIT 8C i niedopłata na prawie 1500zł - pomocy
  • Data: 2009-03-05 19:21:53
    Temat: Re: PIT 37 a PIT 8C i niedopłata na prawie 1500zł - pomocy
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > KIEDY?

    Sprawa dotyczy opłat za czynsze wynajmowanego lokalu z roku 2005.
    Ostatni wyrok sądu był w 2008 roku. Wnieśliśmy o wznowienie terminu bo
    wyrok ogłoszono bez naszej obecności gdyż nie otrzymaliśmy avizo z
    informacją o terminie. Sąd przychylił się do wniosku i ogłoszono nowy
    termin na luty 2009 jednak w międzyczasie na skutek moich rozmów z gminą
    w listopadzie gmina postanowiła odstąpić od roszczenia i sprawę umorzyć
    o czym i ja i gmina poinformowaliśmy w grudniu .
    Decyzje na piśmie o umorzeniu dostaliśmy z gminy dnia 8 grudnia 2008r.