  • Data: 2007-04-23 12:56:17
    Temat: Re: PIT-36L + PIT-37
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:f0i9f6$o8l$1@news.onet.pl...

    > Cale skladki - te wykazane w PIT-11 mozesz odliczyc w PIT-36L.
    > Ta "druga" polowa, oplacana przez pracodawce wogole nie zostala
    > uwzgledniona w PIT-11.

    Czy to przerzucenie na PIT-36L na pewno będzie okej w kontekście
    art.. 26 pkt 2 lit a) oraz b) updof. Tzn. ja też miałem taką
    intuicję, ale US chce ode mnie korekty na moją niekorzyść. I
    właśnie poszukuję argumentów żeby odmówić złożenia takiej korekty
    a dodatkowo domagac się iodsetek za zwłokę (zeznanie złożone 3
    stycznia do tej pory brak zwrotu). Ale chciałbym mieć praktyczą
    pewnośc, że mam rację, a dziś różne panie w us były dość
    przekonujące (aż 3 niezaleznych osób o to samo pytałem). W tej
    chwili co do składek zdrowotnych wydaje mi się, że mam rację, a co
    do społecznych nie mam pojęcia.

    Argument był z grubsza taki, że dotyczy mnie dla rozliczenia
    działalności tylko literka a) powolanego wyżej artykułu.

    marekz