  • Data: 2002-04-24 13:08:55
    Temat: Re: PIT 36 i ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirro" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:aa62qk$lp9$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "mirro" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    ubezpieczenie zdrowotne.
    [...]
    (nawet jezeli
    > byla
    Skladki zdrowotne odliczasz od podatku. Jezeli rozliczasz sie z
    "malzonka podatnika" (dziwne sformulowanie, bo malzonka podatnika
    tez jest podatnikiem, a Ty malzonkiem podatnika takze) to, mimo
    straty, jakis podatek wyniknie. I te, obojga, skladki mozna
    odliczyc (do wysokosci podatku, nie wiecej). Jezelibys sie
    rozliczal sam, to z powodu "ujemnego podatku" (strata) nie
    moglbys niczego on niego odliczac. Mam nadzieje ze sie nie myle -
    nie mialem jeszcze takiej sytuacji, a ksiegowym nie jestem.
    Sprawdz to poza tym w US.
    WSm