  • Data: 2009-01-31 17:59:53
    Temat: Re: PIT-28, zgryz z zaokrąglaniem
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kozłowski" <k...@n...com> napisał
    w wiadomości news:glk7c8$8to$1@achot.icm.edu.pl...

    > Wpisałem w pole 128 (kwota ryczałtu za grudzień) 230 PLN, ale w polu 114
    > "Kwota do zapłaty" zostawiłem 229 PLN. Najwyżej mnie wezwą na dywanik...

    Jeszcze wiekszy zgryz ma znajoma, która akurat poprosiła mnie o radę.
    Zgłosiła ona najem na poczatku sierpnia, a wiec rozpoczęła płacic zaliczki
    we wrzesniu i to z groszami, bez zaokraglenia.
    I co gorsza, w grudniu nie wpłaciła zaliczki podwójnej (za listopad i
    grudzień), ale w grudniu zapłaciła pojedyńcza zaliczkę, a za grudzień
    dokonała tego 20 stycznia br. A teraz mnie pyta, jak wypełnić PIT28 i 28A, a
    ja nie wiem , co odpowiedzoeć?

    p47