  • Data: 2003-02-25 21:51:39
    Temat: Re: PIT 2 mały problem
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-02-2003 22:53, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ...to zupełnie słusznie mnie upominasz za brak upomnienia
    > dla pytającego że nie zatrudniamy wróżek na grupie... !

    Gotfrydzie, czy to by sie nie nadawało na pierwsza linijke FAQ?
    Duzymi literami?
    Bo gdyby każdy pytający wziął sobie to do serca, o ilez mniej mielibysmy
    roboty z wyciąganiem po kawałku, podpytywaniem, zastanawianime się "co
    poeat miał na mysli".
    No i nie trzeba by udzielac odpowiedzi w 3 wariantach, każdy z dwoma
    opcjami :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk