  • Data: 2006-03-10 09:20:32
    Temat: Re: PIT 11 ???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Mar 2006, SDD wrote:

    > Użytkownik "D.P." <dpilat(at)WYTNIJ_op.pl> napisał
    >
    > Oryginal z podpisem, to na pewno musial dostac US...

    Sprzeciw.
    Proszę o podanie podstawy prawnej różnicującej sytuację US i podatnika
    (pracownika) w zakresie otrzymania "imiennej informacji wg właściwego
    wzoru" - art.39 ustawy.
    Argumentu że US ma dostać deklarację z podpisem "bo tak" (a nie że
    przepis w postaci wzoru deklaracji tak stanowi) nie przyjmuję, tego
    że że w administracji obowiązują "zwyczaje" też nie (prawo cywilne
    przewiduje powołanie na "zwyczaje").
    Mało, podatnik jest w ustawie wymieniony PRZED urzędem skarbowym
    jako uprawniony do otrzymania deklaracji, przyjmując twój tok rozumowania
    to oryginał miał na pewno dostać podatnik a być może ksero do US... ;)

    Osobne pytanie idzie do postu witka :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)