  • Data: 2007-04-19 12:20:12
    Temat: Re: PIT 1% podatku
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Mi by to pasowało - ja mam zwroty...

    To za 3 miesiace masz po prostu wieksze zwroty i tyle - tak czy siak
    przelewac na organizacje TRZEBA (tzn. ustawa mowi, ze mozna)

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Andrzej to pewnie i tak wiedzial, ale wsrod znajomych mialem juz
    kilku ktorzy twierdzili, ze do tej pory nie przelewali bo mysleli, ze
    ono nie moga, bo maja zwroty...