  • Data: 2002-03-25 12:30:56
    Temat: Re: PILNE pyt - VAT dzisiaj
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksandra" <a...@3...pl> napisał w wiadomości
    news:a7n236$m3d$1@news.tpi.pl...
    > Bardzo proszę o szybką odpowiedź - dnia 18.02 zawiesilam działalność, a
    mam
    > fakturę z Ery z okresem rozliczeniowym 28.01 do 27.02 wystawioną dnia
    28.02
    > czy mogę wobec tego wliczyć ją w koszty za luty, chodzi mi głównie o VAT,
    > który jest znaczny i szkoda by mi było stracić możliwośc odliczenia go.

    Ja bym ją zmniejszył proporcjonalnie o te 10dni, a najlepiej abonament
    proporcjonalnie a rozmowy z bilingu- roboty troche będzie, a ewentualna
    kontrola niebędzie się mogła przyczepić. Mi zakwestionowali fakture za prąd;
    działalność zacząłem 1 paździenika, więc odliczyłem vat z faktury za prąd
    pod tytułem rozliczenie sprzedaży energii za miesiąc październik, tymczasem
    w nawiasie dalej pisało że tak dokładnie to jest to okres od 28.09 do27.10 i
    zostałem za to ukarany.

    Bartek