    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Osoba fiz prowadzaca DG a favt na imie i nazwisko
    Date: Fri, 30 Sep 2005 23:33:36 +0200

    On Thu, 29 Sep 2005, gonia wrote:

    > albo zakupu dokonywal pracownik, ktory nie zna NIPu firmy i zapomnoal
    > telefonu,zeby zadzwonic i sie spytac np.
    > caly czas trabie o tym,ze sam brak NIPu i brak firmy nie jest jednoznaczny z
    > tym, ze cos zostala zakupione w innym celu niz jako kup
    > skoro do VAT moge note korygujaca, to jest ona tak samo wazna dla dochodowki,

    ...nie mam zamiaru podważać prawa do wystawienia korekty :)
    "Podatnik zapomniał"... no zgoda.
    Byleby nieświadomy niczego podatnik nie potwierdził że "no kupił
    dla żony, ale że w firmie akurat było potrzebne"... :)

    > wydaje mi sie tylko,ze dyskusja poszla troche nie w tym kierunku co powinna
    > w tej chwili trwa dysusja bardzo akademicka, ktora nie wiele ma wspolnego z
    > praktyka

    Zgoda.

    > bo jezeli nawet okaze sie, ze jakas nadgorliwa pani (chociaz panowie sa
    > bardziej nadgorliwi przy kontrolach) bedzie sie czepiala takich rzeczy, to
    > jak sam wspomniales, pozostaja kwestie dowodowe(vide--->121,122,180 i 187
    > bodajze ordynacji - teraz ja pisze z glowy)

    j.w. :)
    Mi chodziło o zasadę dającą punkt zaczepienia do "czepiania się" w razie
    braku dowodu przeciwnego. To że czepianie się może być nieskuteczne
    pominąłem ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)