  • Data: 2004-05-01 20:36:01
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: "Jarek" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałem się upewnić zanim się zdecyduję kupić program. Czy po wejściu do
    > Unii będę mógł tam kupić program do tworzenia aplikacji ( Borland C++
    > Builder) na nemieckim ebay-u i bez żadnych opłat na granicy legalnie
    używać
    > go w Polsce? Czy do tego potrzebna jest niemiecka faktura, czy starczy
    umowa
    > kupna-sprzedaży?
    > Pozdrawiam

    Ja zdecydowalem sie kupic program w Niemczech prywatnie na swoje nazwisko,
    poniewaz nikt nie umial mi wyjasnic, czy moge na firme wraz ze sposobem
    postepowania. Jesli bede prywatnie wlascicielem programu, to z BSA mam
    sprawe czystą, natomiast z US, to nie wiem...pewnie jako swoja wlasnosc moge
    wprowadzic do firmy, badz miec na komputerze do celow prywatnych, a do celow
    sluzbowych nizsza rowniez legalna wersje zakupiona w Polsce. Jak chcesz
    namiar skad dostaniesz fakture niemiecka z "ludzkimi" cenami programow daj
    znac na priv. Polskie firmy sprzedaja to samo oprogramowanie z mnoznikiem x2
    cena niemiecka.
    pozdrawiam
    Jarek