    From: Rafał K. <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Oprogramowanie w firmie
    Date: Fri, 20 Nov 2009 04:23:40 -0800 (PST)

    On 20 Lis, 12:54, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > IMO nie ma czegoś takiego, jest co najwyżej przeszukanie
    > gdy konkurencja (z gamedev.pl?) złoży donos :)

    Oprogramowanie mam legalne w 100%, więc w tym względzie kontroli nie
    muszę się obawiać :) I co z tego, że "zaoszczędziłbym" np. na
    Windowsie, jak później musiałbym zapłacić drakońską karę :) Interesuje
    mnie jak ta kontrola miałaby wyglądać, np. czy to kontroler musi
    udowodnić, że mam legalne oprogramowanie, czy ja sam? Jeśli ja, to jak
    to zrobić? W przypadku programów w wersji pudełkowej jest to chyba
    dość łatwe. Mam przecież klucz produktu, oprogramowanie jest
    zarejestrowane, na pudełkach są certyfikaty autentyczności, dowody
    zakupu i inne "znaczki" :) To chyba wystarczy? Ale gdy program jest w
    wersji elektronicznej?

    Po za tym, jakie są kompetencje takiej kontroli? Bo skoro to jest
    kontrola firmy, to nie mają prawa kontrolować moich komputerów
    prywatnych, poza siedzibą firmy (np. w innym pokoju mojego
    mieszkania)? Napisałeś "przeszukanie". Ale przez kogo, policję? Czy
    policja musi mieć w takich wypadkach nakaz prokuratora, czy może sobie
    tak po prostu wejść, bo konkurencja złożyła donos?

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat