eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOprogramowanie uaktualnienie - jaki wpis do ew. Środków Trwałych i WNP › Re: Oprogramowanie uaktualnienie - jaki wpis do ew. Środków Trwałych i WNP
  • Data: 2004-12-14 02:15:45
    Temat: Re: Oprogramowanie uaktualnienie - jaki wpis do ew. Środków Trwałych i WNP
    Od: tester <t...@t...tester> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Thu, 9 Dec 2004, tester wrote:
    > [...]
    >

    > IMHO do 3,5 kzł nie ma obowiązku wpisywania nigdzie.
    > 2 kzł pozwoliłem sobie nie wpisać nigdzie indziej niż KPiR i EZ VAT... :)

    Witaj!

    A co bedzie w przypadku likwidacji działalności z tym oprogramowaniem?
    Trzeba będzie bulić podatek? Jeśli tak to jak wycenic program który:
    1) Będzie już stary?
    2) Niemożliwy do odsprzedania (licencja imienna) itp?

    Czy jeśli przy ryczałcie odliczyłem VAT (na ryczałcie nic innego nie odliczam
    tylko bulę z kieszeni) to trzeba będzie go zwrócic w całości do urzedu?