  • Data: 2003-03-28 14:19:52
    Temat: Re: Oprogramowanie bezpłatne
    Od: "Nest_m" <n...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanownie Panowie widzę, iż niezbyt to sprecyzowałem przepraszam już się
    poprawiam.
    Chodzi o oprogramowanie na licencji GNU konkretnie z rodziny GNU/Linux cały
    system wraz z oprogramowaniem dystrybucja firmy Mandrake ver.9.0.
    Chcę go używać na Uczelni, gdzie niestety bywają kontrole, stąd moje
    pytanie.
    Jest to oprogramowanie bezpłatne, al emożna też je kupić dla przykładu z
    gazetą Linux+.
    Chodzi mi o to czy muszę mieć rachunek na gazetę, czy wystarczą płytki???
    Przepraszam za zamieszanie, widzę, że interpretacje jest na prawdę wiele, co
    do piero w US???

    Nest_m