  • 1. Data: 2009-09-05 12:29:46
    Temat: Re: Opodatkowany CashBack na kartach- wasze opinie
    Od: k...@o...pl

    > oznacza, że wszyscy, w całym kraju, MUSZĄ deklarować cashback na PIT?

    załóżmy że uzyskam satysfakcjonującą mnie odpowiedź z izby skarbowej
    tzn. organ podatkowy odpisze mi "panie Kowalski, każdorazowy cashback
    jest nieopodatkowany do 760zł, a zwolnienie dotyczy transakcji czyli
    wyciągu, jeśli ma pan 5 kart i 60 wyciągów w ciągu roku a na każdym
    z nich cashback 759, to legalnie uzyska pan nieopodatkowany dochód
    w wysokości 45.540zł i nie musi pan zapłacić ani złotówki podatku PIT"

    czy wtedy ja muszę chwalić się tą kwotą w jednej rubryce PIT37 a w
    innej rubryce odpisywać zwolnienie i sumować na zero czy w ogóle mam
    na picie nic nie wspominać, że czerpię tak duże dochody z cashbacku?

    prosze o odpowiedzi pod założeniem że każde 759,99zł jest objęte
    zwolnieniem od podatku