eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOpłaty szkoleniowe (?) i egzaminacyjne za granicą a import usług ?Re: Opłaty szkoleniowe (?) i egzaminacyjne za granicą a import usług ?
  • Data: 2007-08-29 17:57:14
    Temat: Re: Opłaty szkoleniowe (?) i egzaminacyjne za granicą a import usług ?
    Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz na tej fakturze jakieś dane ? Jest na niej VAT niemiecki , jest na niej
    > twój nr NIP UE , są na niej jakieś adnotacje ?

    Tak, mam podane wszystkie dane - sprzedawcy i kupującego - typowa
    faktura bez naliczonego (wyodrębnionego) podatku VAT.

    Pod moim NIPem - został poprzedzony "PL" (automat ?) jest dopisek
    "reverse charge applies" ale jak go interpretować to nie wiem.

    > Import usług raczej nie - wewnątrz unijne nabycie usług - może ? Ale to się
    > wyjaśni jak odpowiesz na wcześniejsze pytania.

    Wojciech Ściesiński; w...@N...net

    MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ ;-)