  • Data: 2009-08-21 01:45:42
    Temat: Re: Omówienie propozycji zmian w VAT
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 10:06:51 +0200, cef napisał(a):

    > Świetne są te propozycje w zakresie opodatkowania
    > używania samochodów. Ciekawe jak się będzie tego dowodzić
    > czy się używało, i czy 1 dzień czy może godzinę.
    > Dlaczego to ministerstwo jeszcze nie fruwa niczym gołębica?

    Przychodzi facet do biura pośrednictwa pracy:
    - Macie coś dla mnie? Jestem księgowym...
    - Jest posada głównego księgowego w firmie deweloperskiej, wymagane wyższe
    wykształcenie, perfekt angielski, min. 5 lat doświadczenia.
    - Hm... A coś prostszego?
    - Jest państwowy instytut, stanowisko referenta księgowego, 2 lata
    doświadczenia.
    - No niestety, a coś jeszcze prostszego?
    - O, tu mam coś dla zupełnych idiotów: Ministerstwo Finansów, Departament
    Podatków Pośrednich, Sekcja VAT.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl