  • Data: 2002-11-22 08:14:29
    Temat: Re: Ogłoszenie w prasie: szukam pracownika
    Od: "ktp" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Bede wredna, ale zadawanie takich pytań przez osobe prowadzącą pełna
    > księgowośc jak najgorzej o niej świadczy.
    > Jeżeli ma ona kłopoty z takimi prostymi i jednoznacznymi wydawaloby sie
    > sprawami, to co dalej?
    >
    > No chyba ze Kubusiam nie jest księgową i pyta w imieniu pani księgowej.
    > A w takim razie radze rozejrzeć się za nową. I to szybko, bo nie wiadomo
    > co juz dążyła nabroić.
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    sorry, ale nie mogłem się powstrzymać...

    <lizusostwo mode on>
    o boska Maddy, o szlachetna dobrodziejko nasza,
    miód mądrości spływa z twych cudnych lic, o złotousta !
    godna pochwały i wszelkiego uwielbienia
    jest twa wytrwałość w nauczaniu nieświadomych.
    a o dobroci twej i szczerości (aż do bólu)
    legendy opowiadają całe narody
    wszelka cześć i chwała niech będzie twym udziałem, Ave!
    <lizusostwo off>

    pozdrawiam piątkowo ;)))
    KTP