    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odsetki i koszty bankowe
    Date: Mon, 9 Feb 2004 12:51:45 +0000 (UTC)

    In article <c06i41$rl5$1@nemesis.news.tpi.pl>, Mariusz wrote:
    > Zrobilem straszna rzecz.... zapomnialem wpisywac koszty bankowe i odsetki w
    > pkpir i czeka mnie korekta pit-5 od poczatku dzialalnosci czyli od czerwca
    > do konca roku:(
    > Poradzcie mi jak to wpisac? Mam wystawic dowod wewnetrzny sumaryczny za dany
    > miesiac wszystkich kosztow czy mucze pojedynczo wpisywac kazdy koszt
    > przelewu i utrzymanie konta? Czy wpisuje sie to do kolumny 14 pkpir?

    Mój tata przez 5 lat nie wpisywał. W pewnym momencie zaczął, bo się
    zorientował. Nie robił korekt. Kontrola nie robiła problemów, gdyż
    niewpisane kwoty przychodu nie przekroczyły progu, powyżej którego KPiR
    jest uznana za nierzetelną. Tym bardziej, że odsetek było kilka groszy, a
    kosztów 40 PLN co miesiąc.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl