    From: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odsetki
    Date: Sat, 25 May 2002 09:57:46 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@users4.rtk.net.pl

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aclagh$qun$1@sunsite.icm.edu.pl...
    :
    : Użytkownik WW <w...@p...rtk.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    : napisał:acg4pd$hsu$...@n...onet.pl...
    : > Użytkownik "WW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
    : > news:acdg8l$rdo$1@news.onet.pl
    : > >> Juz kiedyś pytalem na tej grupie o odsetki za nieterminowa wyplate
    : > >> nadplaty podatku VAT przez US.
    : > >> Krotko wiec powtorze o co chodzi.
    : > >> Kupilem maszyne do obrobki drewna. Poniewaz jestem VAtowcem w
    : > >> deklaracji VAT-7 wykazalem nadplate i kwote do zwrotu. Jest to dosc
    : > >> duza kwota. US zgodnie z Ustawa mial 25 dni na zwrot VATu. W okresie
    : > >> od 05.04.br do 10.o5. br mialem 3 kontrole z US w zwiazku z tym
    : > >> zwrotem. Za kazdym razem kontrola nie wykazywala zadnych
    : > >> nieprawidklowosci i za kazdym razem informowano mnie ze pieniadze
    : > >> przeleja na drugi dzien. Niestety. Pieniadze zostaly przelane ale z
    : > >> 15 dniowym poslizgiem po ustawowym terminie 25 dni. Nie dostalem
    : > >> zadnej decyzji o tym ze wstrzymuja wyplate czy cos takiego. Kontrole
    : > >> 2 byly wzywane a 3 kontrola u mnie w firmie. Na dodatek nie
    : > >> naliczono odsetek i nie przelano ich a tylko kwote ktora wykazalem w
    : > >> deklaracji VAT-7. Jest to dosc duza kwota i odsetki za te 15 dni
    : > >> beda dosc wysokie.
    : > >>
    : > >> W zwiazku z tym mam pytanie. Czy mam wystapic o naliczenie odsetek?
    : > >> Czy US mial obowiazek sam je naliczyc i odprowadzic na moje konto?
    : > >> Jak to zalatwic technicznie?
    : >
    : >
    : > Czy nikt z Was nie ma pojecia jak te sprawe zalatwic.
    : > Czyzby wszyscy z Was to kontrolerzy skarbowi:))
    : >
    : > pozdrawiam
    : > waldi
    : >
    : >
    : Ja nigdy czegos takiego nie robiłem. Myślę, że skoro nikt nie odpisał to też
    : nie.
    : Napisz pismo do US co Ci szkodzi. że żądasz odsetek itp. Zobczysz co
    : odpiszą.

    Zgoda. Ale czy w tak prostej sprawie nikt na tej grupie nie ma takich
    doswiadczen.

    --
    pozdrawiam
    waldemar