    Subject: Re: Odliczenie wynajmu mieszkania
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sun, 03 Nov 2013 14:19:43 +0100
    From: Jaskiniowiec <j...@j...peel>

    W dniu .10.2013 o 12:26 Martin <m...@k...net> pisze:

    > Wynajmij mieszkanie na doby i po problemie. Najem krótkoterminowy. 40 zł
    > za dobę z vat 8%, w zależności od miasta które ciebie interesuje. Czyli
    > skoro tam jedziesz na środę, czwartek, piątek, to masz 3 doby wynajmu.
    > Takie coś bez wątpienia sobie odliczysz.
    >
    > Ale jeżeli chcesz tam mieszkać, zaspakajać swoje potrzeby mieszkaniowe,
    > to sam zgadnij, jaka jest odpowiedź na twoje pytanie.

    Dzięki za poradę, aczkolwiek ja napisałem, że JUŻ wynająłem mieszkanie.
    Poza tym, praca jest od pn do pt i czasami w so i ndz. Właściciel jednak
    powiedział, że może mi wystawiać f-rę VAT, zamiast rachunku.

    Wyczytałem w necie, że jest możliwe wrzucenie w koszta wynajmu mieszkania
    w takiej sytuacji, aczkolwiek z ciągle zmieniającymi się przepisami w
    naszym umiłowanym kraju, nie sposób się połapać w przepisach, co jest
    aktualne, a co jedynie archiwum. Do tego dochodzą różne interpretacje tych
    samych przepisów...