  • Data: 2009-01-22 22:57:12
    Temat: Re: Odliczenie vat-u
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Jan 2009, gonia wrote:

    > Nie jest. Kiedyś było wpierw zaniechanie (jak jeszcze nie nazywało się to VAT
    > marża) poboru podatku od tej części, później było <chyba> zwolnienie właśnie,
    > ale pewności nie mam.
    > A teraz jest szczególny sposób ustalania podstawy opodatkowania.Ale nie
    > oznacza to, że jest to w części zwolnione a w części opodatkowane.

    A gdzie coś takiego napisałem?
    Albo inaczej: jak z tekstu: "jest traktowane *jak* sprzedaż zwolniona"
    wyszło Ci, że piszę jakoby było traktowane jako sprzedaż "wiązana"?

    Osobna sprawa, to kłopot z ustaleniem jasnego zapisu dopuszczającego
    odliczenie dla zakupów "remontowych".
    Trzeba przyznać, że byłoby to logiczne, a wyłączenie z art.120.19
    *nie* ma dotyczyć "zakupów pomocniczych" (literalnie nie dotyczy).

    Inaczej mówiąc, jeśli pisząc z głowy czyli z niczego rąbnąłem się
    w zaklasyfikowaniu przychodu (jako zwolnionego zamiast opodatkowanego),
    to nadal nie widzę skąd pomysł o "w części zwolnione a w części
    opodatkowane")?

    pzdr, Gotfryd