  • Data: 2004-02-20 10:44:20
    Temat: Re: Odliczenie składek zaległych
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jureq napisał:

    > Pomimo, że ogólnie rozliczasz się memoriałowo, to składki ZUS liczy się
    > kasowo. W twoim wypadku jest to więc koszt roku 2004 odliczany w
    > rozliczeniy za styczeń.

    Mówisz oczywiście wyłacznie o składkach osobistych przedsiębiorcy?
    Bo nie ma w ustawie wyłączenia z memoriału składek za pracowników,
    zleceniobiorców i pokrewnych. Te nalezało ujmowac w koszty wg. metody
    głównej (czyli w tym wypadku memoriałowo) bez względu na fakt zapłaty.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl