  • Data: 2003-02-17 13:45:04
    Temat: Re: Odliczenie prowizji w Kasie Mieszkaniowej
    Od: "Credi" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale w dokumencie otrzymanym z Kasy Mieszkaniowej potwierdzającym
    wysokość wpłat są ujęte tylko wpłaty właściwe, bez prowizji.

    Ja np. wpłacam 406 zl miesięcznie : 400 zł do kasy i 6 zł prowizji dla kasy.
    ( 1,5 % prowizji przy przelewie bankowym - jest to prowizja dla kasy a nie
    za przelew - przelew
    jest za darmo )
    Jestem pewien iż otrzymam z kasy potwierdzenie wpłaty 4800 zł a nie 4872
    (tak było
    przynajmniej w zeszłym roku)

    Te prowizje to nie są może zbyt duże kwoty ale przy wpłacie incydentalnej
    rzędu np 33.000
    to już jest prawie 500 zł prowizji

    Credi