  • Data: 2003-11-08 11:31:34
    Temat: Re: Odliczenie od podatku
    Od: "ela" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Art. 27a. (277) 1. Podatek dochodowy od osób, o których mowa w art. 3 ust.
    1, obliczony zgodnie z art. 27, obniżony zgodnie z art. 27b o kwotę składki
    na powszechne ubezpieczenie zdrowotne, zmniejsza się na zasadach określonych
    w ust. 2-15, jeżeli w roku podatkowym podatnik:
    2) poniósł wydatki na:
    a) dojazd dzieci własnych i przysposobionych do szkół podstawowych,
    gimnazjów, szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych, w tym z oddziałami
    integracyjnymi, szkół specjalnych, sportowych oraz mistrzostwa sportowego i
    szkół artystycznych, położonych poza miejscowością stałego lub czasowego
    zamieszkania dzieci,
    niestety wyższa uczelnia nie została wymieniona w wykazie
    pozdrawiam ela