  • Data: 2007-03-13 11:59:58
    Temat: Re: Odliczenie VAT przed VAT-R - dotacja UE
    Od: Pawel <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Egon Kranz napisał(a):
    > Witam,
    >
    > dawno tu nie zaglądałem, więc jeśli już było o tym wcześniej to przepraszam.
    >
    > Stan jest następujący:
    >
    > 1. Bezrobotny otrzymuje dotacje z UE na rozpoczęcie działalności.
    > 2. Z dotacji ma nabyć środki trwałe i przedstawić do akceptacji
    > 3. Akceptują i wypłacają kasę
    > 4. Potem jest rozpoczęcie działaności (VAT-R od 01.02.2007), faktury w
    > I/2007

    ZTCW to wszystkie dotacje unijne były realizowane w ten sposób:

    1. Bezrobotny przygotowuje biznesplan z uwzględnieniem dotacji z UE i
    przedstawia go do wstępnej akceptacji
    2. Bezrobotny zakłada działalnosć
    3. Z dotacji nabywa środki trwałe
    4. Kasa jest zwracana po zakupie środków trwałych na podstawie faktur,
    ew część jest wypłacana jako zaliczka

    Gdzieś po drodze jest jeszcze wkład własny Beneficjenta Ostatecznego
    (przedsiębiorcy) albo pośrednika. Unia nigdy nie daje w 100%.

    --
    Paweł