    Date: Tue, 25 Jan 2011 23:14:20 +0100
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odliczanie kosztów - inne kraje.

    W dniu 2011-01-25 22:13, PioPio pisze:
    > Ja dam jeden przykład z Singapuru co prawda odległego kraju ale uznanego od
    > wielu lat za jedno z najlepszych miejsc do prowadzenia biznesu.
    > Jechałem z lotniska razem z pracownikiem tamtejszej firmy taksówką i po
    > zapłaceniu nie dostał ani rachunku ani faktury ani innego świstka.
    > Po przyjściu do firmy oświadczył, że zapłacił za taksówkę 50 dolarów i
    > podpisał się na kartce. To wystarczyło do uznania tego za koszt.
    Pytanie tylko czyj koszt. Bo że poniesiony przez niego to oczywiście
    bezdyskusyjne, tylko czy przypadkiem nie zostało to rozwiązane tak jak i
    u nas w niektórych firmach się robi. Czyli: pracownik wydał 20, 50, czy
    100 PLN na coś na co nie wziął faktury (bo nie mógł, nie miał czasu, nie
    dało się itp), pracodawca mu ten koszt zwraca, ale nikt tego nigdzie nie
    księguje.

    Maciek