  • Data: 2006-09-20 14:19:03
    Temat: Re: Odejscie z etatu..wlasna DG i ZUS
    Od: "Gab" <g...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    brzoskwiinia spod adresu <a...@N...alpha.net.pl> wysłał(a):

    > Niestety nie,preferencyjny zus dotyczy osób,które rozpoczynają DG i nie
    > prowadziły jej przez ostatnie 60 m-cy,
    > pozdrawiam ania
    A czy on nie załapie się chociaż na kilka miesięcy ulgi? Jeśli rozpoczynał
    DG po dacie kiedy wszedł ten ulgowy ZUS to cały czas ma ulgowy, tyle że z
    racji etatu go nie płaci.
    Ja zaczynałem DG też troszkę ponad rok temu i przez 3 miesiące płaciłem mały
    ZUS. Potem zatrudniłem się na umowę o pracę. Z ciekawości pytam - gdybym
    teraz zwolnił się z pracy to jaki płaciłbym ZUS?